Pan Pikto - Agencja PR


Kreacja - Komunikacja - Organizacja

Hr

2513 to ilość znaków (ze spacjami), które czeka na Ciebie, Drogi Czytelniku, poniżej. To mało magiczna liczba, ale nie chcemy nikogo czarować. W jej ramach przedstawimy Ci (w dużym skrócie) to, co potrafimy.

A potrafimy operować w obszarze public relations. Nie napiszemy, że to specjalnie opracowany na potrzeby konkretnej organizacji model komunikacji marketingowej, bo i tak powiesz, Drogi Kliencie, magiczne słowo: sprzedaż.

Ale powiemy Ci, że sprzedaż jest generowana przez 100% Twoich działań. Celowo nie policzyliśmy ślepego losu, bo i po co. Część to Twój pomysł na biznes, część to jakość tego, co oferujesz, Twój dyrektor handlowy i jego ludzie. Całość jest najczęściej mocno skomplikowana i Ty, Drogi Kliencie, dobrze o tym wiesz.

Sam musisz sobie odpowiedzieć, co agencja public relations może zrobić dla Ciebie. Ile % twojego biznesu to marka, postrzeganie Twojego interesu przez innych. Jak fakt, iż o Twojej firmie mówi się tak, jak chcesz, wpływa na samopoczucie Twoje i Twoich ludzi. Zintegrowana komunikacja marketingowa ma bardzo wiele funkcji, ale to jak jej użyjesz i jak bardzo wpłynie ona na Twoją firmę zależy tylko od Ciebie.

Podpowiemy Ci jedynie, że Pan Pikto to team, który usystematyzował swoją ofertę w ramach trzech filarów: kreacji, komunikacji oraz organizacji.

Kreacja

Wymyślamy. Sposób w jaki powiemy coś innym o Tobie, Twoim biznesie. Sposób, w jaki zobaczy Cię publika, na której Tobie zależy. Kim są Ci, z myślą o których kreujemy? Zazwyczaj mówimy Ci o tym, no chyba, że wiesz co, do kogo i jak. Rzadko się to zdarza, stąd słowo zazwyczaj.

Komunikacja

Sprawa jest prosta. Możemy coś o Tobie powiedzieć, posiłkując się mediami. Znamy się na tym wyśmienicie. Potrafimy skutecznie dotrzeć do każdego profesjonalnego medium. Spędziliśmy kilka dobrych lat, pracując dla różnego rodzaju mediów, dlatego też wiemy, że są rzeczy, które można komunikować za pośrednictwem prasy, radia i telewizji, a są takie, dla których trzeba znaleźć inne kanały komunikacji. Zdarza się, że proponujemy również miks rozwiązań.

Organizacja

Czasami organizujemy bądź też rekomendujemy organizację, czegoś, co spowoduje, że cel komunikacyjny zostanie osiągnięty. Wszak można organizować event, piknik, festyn, targi i wszystkie inne „rzeczy”, które generują określony efekt. Jaki? To zależy na co się wspólnie umówimy.

A propos ostatniego słowa w ostatnim akapicie. Umów się z Panem Pikto na spotkanie. Porozmawiamy o Twoich potrzebach komunikacyjnych. I nie tylko. Przecież nie samym biznesem człowiek żyje.

 

Print Reccomend

Butik kreatywny
Relacje z mediami
Badania
CSR
manual PR
Event
Wydawnictwa
Ambient


Dol_c